Best Foods, Nutrition, and Wellness Studies colleges in Los Angeles 2024

Best Foods, Nutrition, and Wellness Studies colleges in Los Angeles for 2024

Citrus College
Glendora, CA

Citrus College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 6 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 6 Associate's degrees.

Cypress College
Cypress, CA

Cypress College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a large, public, four-year university in a large suburb. In 2022, 3 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 3 Associate's degrees.

East Los Angeles College
Monterey Park, CA

East Los Angeles College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 21 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 21 Associate's degrees.

Fullerton College
Fullerton, CA

Fullerton College offers 2 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a large, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 13 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 10 Associate's degrees, and 3 Certificates.

Glendale Community College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a large, public, two-year college in a midsize city. In 2022, 6 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 6 Certificates.

Irvine Valley College offers 2 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a large, public, two-year college in a large city.

Long Beach City College
Long Beach, CA

Long Beach City College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large city. In 2022, 16 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 16 Associate's degrees.

Los Angeles Harbor College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large city. In 2022, 3 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 3 Associate's degrees.

Los Angeles Southwest College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a small, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 2 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 2 Associate's degrees.

Los Angeles Trade Technical College offers 1 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General degree programs. It's a large, public, two-year college in a large city. In 2022, 3 Foods, Nutrition, and Wellness Studies, General students graduated with students earning 3 Associate's degrees.

List of all Foods, Nutrition, and Wellness Studies colleges in Los Angeles

Citrus College Logo Citrus College Glendora, CA